ZtorZillen

2012-05-20
18:43:00

Seg...
Jag vet inte vad det är, kanske vädret? Det regnar...
Kanske är det att jag har försökt göra en förstärkning av naglarna med gel...köpt riktigt lyxkit och nu ska det byggas naglar...jag är inte utbildad, men försöker i alla fall....hm..det gick inte så bra...eller det dög..det är ju typ bara tredje gången..det blir bättre och bättre!

Oj, vilken dålig bild...men men...man ser i alla fall att jag försökte göra en fransk manikyr med lite orange glitter på det vita ;)

I vilket fall som helst, känner jag mig jätteseg och omotiverad till det mesta just nu.

Därav kom nagelkitet fram. Jag måste göra mera roliga saker när jag känner mig nere, helt enkelt för att minska risken för hetsätning...vilket tidigare har kommit i samband med då jag är uttråkad eller med starka känslor. Så idag har jag försökt hålla mig sysselsatt med naglar!

Snart ska jag träna lite också...veckomålet är snart avklarat...typ sex timmar kvar att genomföra det, sedan:

ny vecka!


Kommentarer:
#1: Susanne

Naglarna ser jättefin ut.

Peppkramar i massor till dig

2012-05-20 @ 20:35:27
#2: Katta

VERKLIGEN så!!!! A womens right to shoes! ;) hahaha

Det är en fantastisk mango smoothie!! :D kram

2012-05-20 @ 22:05:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: