ZtorZillen

2012-05-17
16:52:34

Ledig
Idag är jag ledig. Skönt. Ledighet skapar också rätt lätt lite ångest hos mig också. Nu ska jag liksom hinna med "allt". Du vet, allt det där man annars bara skjuter upp. Typ tvätta, städa, ta hand om sig själv, va social osv.

Idag har jag ju inte direkt gått inför att vara just ovanstående. Idag har jag stickat lite, bara för jag velat. Jag har tillsammans med sambon (som nu är på praktik) vart på promenad med grannen och hennes hund.

Nu tänkte jag snart träna lite.

Sedan kanske småstäda...det skulle sannerligen behövas!

Japps, då vet ni vad jag gör idag!

På återseende!


Kommentarer:
#1: Hannah

Hej! Bläddra lite längre ner i min blogg så hittar du utmaningen!:D Klart att du ska vara med!



Mer info om utmaningen kommer löpande under helgen och vi kör igång på måndag!:) Kommentera gärna inlägget om utmaningen om du vill vara med så jag har koll på alla :)

2012-05-17 @ 18:41:51
#2: Anna

Haha, vilken fantastisk bild! :)

2012-05-17 @ 22:11:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: