ZtorZillen

2012-05-06
13:16:11

"Gungskor"
Har ni testat sådana hära "gungskor"?
Jag köpte ett par för något år sedan. För mig är det ett vårtecken, när jag får ta fram mina skor och börja traska i dem. Jag vet inte om de är sådana "mirakelskor" som försäljarna får det att låta som, men jag gillar dem, de är skönt för knäna att gå i dem, det blir liksom lite gungande eller rullande istället för stötar mot knäna.

Så vad säger ni? Är det flera som har testat?

Nu ska jag snart ut på promenad, snön har äntligen smält...! :D


Kommentarer:

Jag har tittat på ett par liknade pga av min skada i benet, men ännu inte handlat några då jag inväntar svar och diagnos....

2012-05-06 @ 21:05:20

Jag har ett par av märket Joya, bästa skorna som finns!! Haft dom hela vintern förutom när det varit snorhalt och massa snö :) Känns som man kan gå mil i dom utan att bli trött i benen. Till vintern funderar jag på att köpa ett par i vintermodell, mina nuvarande är öppna upp till och det är ju inte så häftigt med snö & blött då..

2012-05-07 @ 17:35:13
#3: Irene Frödin

Jag har haft mina gungskor i snart 4 år, och började gå med dom länge redan första dagen. Dom har hjälpt mig med värken på grund av en ganska stor skolios som opererades när jag var 18 tänk om dessa skor funnits redan då 38 år sen.
Använder dom året om sandaler när det är fint väder och hela skor resten av dagarna, sandaler kan även med fördel användas innomhus. Min man har problem med sina ben och fötter väldigt ont efter 16 operationer i fötterna , från nyfödd till 11 års ålder. Så har även hans fötter blivit mycket bättre pga skorna.

Svar: Åh, märkligt att få se detta inlägg igen...2 år sedan jag skrev det! Va roligt att de hjälper er också!
pcoslife.blogg.se

2014-04-19 @ 14:49:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: