ZtorZillen

2012-05-13
16:31:08

Firade!

Jag "firade" ju mitt minus med lite shopping in tha big city of Sundsvall.

Jag å sambon, och hunden, åkte tidigt igår för att fira. Hem kom jag med nya skor, nya bh:ar (en orange!!!) och nya byxor (rosa!!)!

Varje gång jag provar bh i affären, så blir jag lite irriterad på mig själv.

Varför ska det vara så svårt att byta ut sina gamla bh:ar mot nya? Varför ska det vara så svårt att skämma bort sig själv till det yttre så att säga? Varför är det lättare att "skämma bort sig" med mat?

 

Just nu känns det som om jag verkligen behöver bli bortskämd. Mår riktigt dåligt så här i slutet på lingonveckan. Svettas och fryser omvartannat. Lättirriterad och NOLL lust att träna.

Hm...återkommer med veckorapport på målen!

 


Kommentarer:
#1: Mea

Snygg shopping. Det var du värd!

2012-05-13 @ 22:33:01
#2: ealina

Men såå fiiina! :D



Själv firade jag min tredje dag utan choklad med att köpa tre nya nagellack, i samma färger som du har på bilderna ovan, hihi (eller ja, inte svart då, utan orange och två nyanser av jätterosa..).



Men alltså, de där skorna, såna vill jag ha med!



Kram,

ealina

2012-05-14 @ 16:45:37
#3: Tackan

Härliga färger. Det är du verkligen värd :-)

2012-05-14 @ 19:51:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: