ZtorZillen

2012-03-23
11:08:13

Stämningshöjare

 

 
Idag har jag tagit initiativet till att ha chokladprovning på jobbet.
Köpte choklad för ca 70 kr och sedan bjöd jag in två kollegor på rummet och sedan var det bara att PROVA.

Jag vet att choklad inte är världens mest nyttiga sak att äta. Men nu är det fredag och vi behöver bättre sammanhållning på jobbet. Ingen annan tar initiativ till något så varför inte jag liksom?

Nästa vecka får jag hitta på något lite mera nyttigare…kanske en gemensam promenad eller något? Hm…återkommer i frågan!


Kommentarer:
#1: Anna

Härligt initiativ! Det är de små sakerna som gör skillnaden! :)

2012-03-23 @ 18:16:36
#2: Beckis

Ett svar på din kommentar: Hur mycket tränar jag varje vecka? Jag har som mål att gå till itrim minst två gånger i veckan, men försöker få till mer. Ganska ofta blir det tre, ibland fyra. Utöver det ska jag gå minst 12000 steg om dagen, men landar för det mesta på det dubbla. Nu när värmen kommer så är planen att träna två gånger på itrim och sedan ett par gånger i veckan hemma med kortare styrketräningsprogram och löpning. Nu när jag äter mer mat så orkar jag också träna oftar, intensivare och längre pass.

2012-03-23 @ 19:29:55

Tänk om det du gjorde kunde smitta världen över!'nn

2012-03-24 @ 16:11:00
#4: Sussie

Mysigt! :)

2012-03-25 @ 00:35:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: