ZtorZillen

2012-03-17
13:01:37

Godis?
Är det någon av er som läser min blogg som också har hund?
Min grabb här hemma är trött på vanliga frolics som godis...är det någon som har något bra godis-tips?
Tycker liksom att det verkar tråkigt för hunden att bara få samma hela tiden, samtidigt som min fantasi inte är den bästa, han får i bland blodpuddingsbitar också som godis när vi tränar...men inget annat som vanligt "promenad"-godis. Någon som har bra tips?

Hm...måste säga att det här med att vägra vågen är rätt skönt faktiskt. På ett sätt. Har lite mer fokus på annat i mitt liv just nu än bara mat...mat mat..mat..typ! Känner mig stolt över mig själv, men har samtidigt lätt panik över att jag inte vet hur det går med vikten. Känns dock lättare att motionera nu när jag mer har hälsan i fokus!

Kanske sitter allt ändå i huvudet?


Kommentarer:
#1: Beckis

Våra hundar gillar sallad och gurka bland annats =) Men vi köper ibland torkad lever, tjurmuskel och liknande. Grisöron och sånt. De är tokiga i det! Annars får de bara lite av sin vanliga mat som belöningsgodis när vi tränar trix och lydnad. Tror inte hundar bryr sig extremt mycket om vad de stoppar i munnen faktiskt.

2012-03-17 @ 13:17:40
#2: Barbro

Jag brukar ha Doggys godisar med mig i fickan för dom smular inte å luktar inte heller å så kör jag med Frolic hemma. :)

2012-03-18 @ 20:32:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: