ZtorZillen

2012-06-29
17:00:00

R4F
 
Som bekant har jag ju tidigare kört Fitnessfighten. Med ganska krassa resultat. Pajjade ju knät för flera veckor, MEN jag gick ner mitt envisaste kilo någonsin och jag fick viktminskningen i rullning igen, om än väldigt sakta.
 
Eftersom jag är en sucker för tävlingar och för att jag är less på att det går så sakta..och för att jag ÄLSKAR att jogga eller börjar älska det nu när min kropp är med på noterna...så har jag anmält mig till World of shapes träningsprogram "Run 4 Fun".
 

Run for Fun passar alla!
Run 4 Fun är ett unikt träningskoncept där du tränar funktionell styrka och rörlighet samt kondition. Det passar dig som är nybörjare, motionär som kanske vill springa milen lite snabbare eller för dig som sprungit ett tag och vill utveckla din löpteknik. Med Run 4 Fun får du också ett kostprogram som förbättrar din form och hälsa.

Run 4 Fun kombinerar kondition och helkroppsträning som utvecklas gradvis. Först ligger fokus på att hålla en god hållning i löpningen (rörlighet och core) för att sedan övergå till att förbättra muskelbalansen i kroppen. Genom att blanda in löpning och löpskolning i varje pass tar du med dig din nya hållning och funktion in i löpningen och du blir en bättre löpare. Med Run 4 Fun får du resultat!

 

Spännande, va? Så nu gör jag ett nytt tappert försök! Nu ska här joggas! Programmet börjar den 1 juli!

 

Kommentar:

Åh, vad spännande att följa dig hela juli innan jag själv börjar den 1/8.

kram, pernilla be

Svar: Åh, va spännande! :D Ja, då får du lite av ett "provsmak" innan då!
pcoslife.blogg.se

2012-07-02 @ 22:23:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: