ZtorZillen

2012-06-27
23:16:15

Biggest loser
Det var typ en evighet sedan jag senast såg på Biggest loser. Det som är så inspirerande. Finns det kvar?
Någon som följer det?
I vilket fall som helst så har jag en mapp på min dator där jag har tidigare Biggest loser deltagare och deras före- och efter bilder. Rätt häftigt att titta på ibland. Man blir så glad för de som lyckats!
 
Det skulle också vara intressant att veta hur många som klarar av att hålla sin nya vikt efter sisådär ett år eller två. Tror nämligen att många gör det bara för pengarnas skull, i alla fall de som deltar från USA. Såg nämligen en av deras extra avsnitt med gamla deltagare och det var sorgligt nog de flesta som gått upp i vikt igen. Men det var ju å andra sidan flera som klarat att hålla vikten också! Men ändå...skulle vara intressant att veta hur det går för de andra ländernas deltagare!
I vilket fall som helst är det en stor inspirationskälla för mig i alla fall, att se när andra lyckas!

Kommentar:
#1: Fia

Jag älskar med att se hur de thar gått förandra. Före och efterbilder är hur roligt och inspirerande som helst.

2012-06-28 @ 07:45:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: