ZtorZillen

2012-07-02
21:59:39

Pass 2/31 i Run 4 Fun
Då var pass två avklarat. Pass två var samma som pass ett. Så inga nya övningar, fokus låg på att göra övningarna fullt ut. Idag valde jag också att springa i intervaller 1-1. Gå en minut, springa en minut. Jag tror att det kan vara ett bra upplägg så här i början. Jag får inte glömma att jag faktiskt är rätt stor och att jag inte vill förstöra mina knän. Bättre att ta det lite lugnare och faktiskt klara av alla pass istället för att gå ut för hårt och sedan skada sig, så som jag gjorde i Fintessfighten.
 
 
När det kommer till maten så fungerar det så bra som väntat. Jag har svårt att ställa om och tänka att frukt är bra. Har efter mitt LCHF:ande faktiskt köpt och trott på de dom säger om frukt. Att fruktsockret gör mer skada än nytta. Tidigare har jag alltid blivit mer hungrig och sugen av att äta frukt, så jag antar att jag är lite rädd för att det också ska hända nu...men! Jag ska försöka att testa detta koncept, det har hjälpt massor av människor, så varför inte liksom? Om jag sedan märker att frukten påverkar mig negativt så är det ju bara att sluta. Jag måste lita mer på mig själv och att jag själv klarar av att bedömma vad som är bäst för just min kropp!
 
På återtränande!

Kommentarer:

Åh, har du börjat med Run4fun! Det ska jag också göra, från den 1/8. Så nu ska jag lusläsa din blogg framöver :) Heja, heja!

Krma, pernilla be

2012-07-02 @ 22:14:49
#2: Fia

Låter som att det går bra för dig. Smart tänkt med instervallerna. När man är stor (som jag) så får man inte glömma att hur mycket man än vill så och tror att man kan så kanske inte kroppen klarar av det. Man måste ta det försiktigt och känna efter och lyssna på kroppen.

Svar: Håller med dig!
pcoslife.blogg.se

2012-07-03 @ 08:22:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: