ZtorZillen

2012-07-27
11:22:03

Nedstämd
Känner mig nedstämd och irriterad. Min chef motsätter sig i princip småsaker, som hon aldrig gjort förut mot mig...känns som om jag straffas för att jag har sagt upp mig. Så irriterande. Sedan när jag berättade att jag skulle säga till en klient som blev mycket ledsen när jag berättade att jag skulle sluta, jag sa att han kunde lägga till mig på facebook om han ville. Jag skriver ändå inget privat där, och om det kunde få honom att känna sig bättre till mods så varför inte liksom? Min chef blev irriterad, naturligtvis. Nu känner jag mig misslyckad och nedstämd. Ledsen.

Kommentarer:

Vet det tar på krafterna. Men problemet ligger hos henne, inte hos dig. Kan vara så att hon kommer att sakna en mycket bra medarbetare och därför inte kan hantera sina känslor. Det kan vara en av hundra anledningar till varför hon agerar som hon gör. Försök att härda ut, låt henne inte ta dig. Och snart kan du skriva av dig hos mig <3

Svar: Jag vet...men det tär jättemycket på krafterna att försöka att inte ta åt sig!
pcoslife.blogg.se

2012-07-27 @ 19:09:17
#2: Linda

Ta inte åt dig. Det är hon som har problem och inte du. Man måste juha rätt att säga upp sig utan att få skit för det. Jag hoppas du inte ska känna dig ledsen något mer pga henne

Svar: Tack! :D
pcoslife.blogg.se

2012-07-27 @ 20:34:16
#3: Anna

Håller med de övriga kommentarerna. Bamsekram till dig

2012-07-27 @ 23:42:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: