ZtorZillen

2012-07-16
21:06:00

Favoritidrott
 
1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
Egentligen så vet jag inte riktigt vad jag ska svara på denna "fråga"! Jag vet ärligt talat inte om jag har någon favoritidrott...det beror ju på...om tanken är att utföra idrotten, eller om det är att titta på. Jag är inte speciellt intressera av att titta på idrott. Men det vore rätt kul att börja spela innebandy igen. Fast jag vet inte. Det är bådeoch det där med lagidrott...det är kul på ett sätt men det är också kul att köra själv, så man kan träna i sitt eget tempo beroende på hur man mår för dagen och inte bli pressad eller stressad av andra...eller att andra ska plågas för att en själv mår lite halvtaskigt en dag..mmm...det var allt för denna gång!
 
 

Kommentar:
#1: Joline

Hmm, ja de där med idrott är inte samma sak som när man var ung. Men jag hoppas du trivs med den motionsformen som du ägnar tid åt i dagsläget!

2012-07-16 @ 21:47:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: