ZtorZillen

2012-07-17
16:28:59

Färgning
 
Känner mig nere idag. Känner mig värdelös och irriterad och arg. Arg på att jag inte går ner mer i vikt. Irriterad på mig själv, att jag inte kan släppa denna fixering och vara glad över allt det fina jag har i livet! Jag blir trött på mig själv. Jag behöver stöd, längtar tills jag ska flytta. Ska då ta tag idetta och anlita någon som kan hjälpa mig med kosten. I alla fall så bestämde jag mig för att unna mig lite "ta hand om mig själv"-tid. Så min sambo hjälpte mig att färga håret. Guldbrunt skulle det bli, men det blev snarare mörk/svart-brunt. Snyggt blev det och jag kan numera se mig själv i spegeln och le mot mig själv. Jag ska börja unna mig själv saker igen. Sådant som får mig att må bra....!

Kommentarer:
#1: Anna

Helt rätt! Du förtjänar att må bra, och ibland kommer skitdagar som idag, men vi biter ihop eller hur? Tack för din fina kommentar, vännen!

2012-07-17 @ 16:51:06
#2: Anonym

Det är bra, det tycker jag du ska göra! Hoppas du mår bättre imorgon! <3

Svar: Tack! :D
pcoslife.blogg.se

2012-07-17 @ 18:24:35
#3: Susanne

Styrkekramar

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2012-07-17 @ 20:03:24
#4: Tackan

Tack! Har inte kollat nätet så mycket sista tiden men nu har jag läst ikapp lite.
Du är ju kanonduktig med träning och allt, härligt. Kul med ny hårfärg också

2012-07-17 @ 20:57:37
#5: ealina

Jag tycker absolut att du ska unna dis saker! Sådär som du gjorde förut! Man blir gladare då :D

Och om du vill ha stöd och pepp och hjälp med viktnedgång så kan jag hjälpa dig om du vill! Själv tänkte jag "komma upp på banan" och bli av med sockersug nu i augusti, när semesterns glassätande är över. Vill du vara med? :D

Svar: Jag är med! Vad ska vi göra och hur? ;)
pcoslife.blogg.se

2012-07-18 @ 14:34:57

Du har mycket att se fram emot, Zillis! Längtar!

Svar: Jag med :D
pcoslife.blogg.se

2012-07-27 @ 19:23:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: