ZtorZillen

2012-01-01
23:48:11

Välkommen 2012
Välkommen 2012, nu är jag tillbaka!
Jag sa ju att jag skulle komma tillbaka, eller hur? Nu har jag äntligen...återigen, tillgång till Internet. Yes! Vad betyder detta då? Jo, nu kommer Zillen göra Internätet osäkert igen! Wuhu!
För er som har kontaktat mig på ett eller annat sätt för att få mig "tillbaka" --> TUSEN tack! Så kul att höra och se att man är saknad!

Jag tänker inte skriva någon årskrönika, det finns så många av sådan just idag. Just vid nyår så här.

År 2012, kommer att bli ett bra år.

Jag har avgett flera nyårslöften; bland annat ska jag klä mig mer i färgglada kläder, mer kjol och klänning, träna mera, njuta mer av livet, läsa mer, slösurfa mindre. Mer ZtorZillen till folket, jag ska också bli bättre på att blogga! Nu jäklarns ska det skrivas...!

Höres


Kommentarer:

Yayaya! Härligt att höra! Välkommen!

2012-01-02 @ 07:28:19
#2: emsut.



Hoppas helgerna har varit bra. Välkommen tillbaka och.. hur var det nu? INGA URSÄKTER! :)

2012-01-02 @ 08:15:59
#3: Anna

Kul att du är tillbaka! Nu kör vi! :)

2012-01-02 @ 08:26:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: