ZtorZillen

2012-01-03
18:00:54

Konstnärlig frihet

Ibland får jag lite konstiga idéer för mig.

Som när jag gjorde denna skapelse, strax innan jul. För er som inser vad det är för något: grattis, för er andra: jag förstår er.

Som vissa av er kanske vet, så har jag -någonstans- en konstnärlig ådra, som visar sig då och då.

Jag mår helt enkelt jävligt bra när jag skapar. Oavsett vad. Oavsett hur.

Ovan, ser ni en "blombukett" gjord på -just det- bajspåsar.

Nya, naturligtvis.

Då både jag och kollegan har hund så tyckte jag att det skulle vara en lite rolig julklapp att ge bort ett gäng färgglada bajspåsar! Sagt och gjort, svärmor högg i också och hjälpte mig att göra denna fantastiska kreation!

Nu: meditera.

Sedan: laga mat.

Senare: träna.

 

På återbloggande!


Kommentarer:
#1: Anna

"Skit"-häftigt ju! :-D

2012-01-03 @ 21:38:47
#2: katta

Men käraste zillen!! taaack <3

god fortsättning på dig kära vän! kram

2012-01-03 @ 22:14:15

Tycker det är helt fantastisk kreativitet! Och om det dessutom skapar "må bra känslor" : FORTSÄTT!



Vill se mera !!!



ps/ åh tack, ibland faller orden till mina texter som stora snöflingor. Lätt & fort & styrt av väderleken inombords!

2012-01-03 @ 22:17:51

sv: går inte att ändra nu tyvärr, och jag har inget annat jag kan läsa heller så det är bara att kämpa på. personligen lär jag mig ingenting av att veta huruvida dante blev landsförvisad pga det han tyckte eller vilka år diverse verk kom. tycker det är dötrist..

2012-01-04 @ 16:12:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: