ZtorZillen

2012-01-04
20:29:30

Inget är omöjligt
Jäklarns va bra jag är! -Varning för skryt-
Fick som tips av PT brorsan, att jag skulle köra ett pass i veckan där jag försöker jogga så länge jag bara kan innan knät börjar göra ont och så. Så, lydig som jag är...så gjorde jag som han sa! Å jäklarns va förvånad jag blev när jag lyckades jogga i hela 8 minuter! 8 fantastiskt sjuka minuter. Det kanske inte låter så mycket för dig som läser...
Men för en brud på ca 50 kilos övervikt och med smärta i knät som heter duga och som aldrig i hela sitt liv tidigare har joggat, är detta FANTASTISKT. Jag är så glad, så pepp, så j*kla stolt!

2012, vilken bra början på året! Jag kommer definitivt att klara mitt mål om att jogga i 30 minuter i sträck. Som f*n att jag kommer. Såååå bra jag är! Så lycklig jag är. Inget är omöjligt längre. Kan jag detta är jag OSLAGBAR. Sådan underbar känsla, att övervinna sina egna hjärnspöken och bevisa att man faktiskt kan något som jag tidigare trott varit något för smalisar och något som jag aldrig skulle klara! Nu satsar jag på 10 minuter i sträck...och det kommer inte dröja länge tills jag kommer dit, nejdå..Nu är jag taggad till tusen. TACK PT brorsan!

Inget är omöjligt!


Kommentarer:
#1: emsut.



Jag sa ju det! Att innan du vet ordet av så.. klarar du det. THERE YOU GO!! :D

2012-01-04 @ 21:30:39

8 minuter är väl hur bra för vem som helst som inte joggat på länge eller någonsin. Klart du ska vara stolt, det var sk-tbra gjort!

2012-01-04 @ 21:50:42

SKITBRA gjort.. hejja hejja hejja :)

2012-01-04 @ 23:48:50

Fy fasiken vad du är bra vännen! Det här klarar du galant!

2012-01-05 @ 05:23:17

Herregud 8 minuter är ju fantastiskt, jag vet inte ens hur man gör när man joggar!! Får kanske sätta skygglappar på omvärlden och testa någon gång ;-) Sist jag sprang var i högstadiet tror jag och då kändes det som alla skratta åt min slowmotion hastighet brrrr



Benvärmare är klockrent, varför har man inte använt det tidigare? Lite "fame" känsla på det men skönt och värmande, speciellt när man har strumpbyxor till kjolar & klänningar. Vad skoj att du är så nöjd med kläderna, älskade dom fram till det att dom blev för stora :( Nackdel med att gå ner, fått skiljas från många favoritplagg, men vad ska man göra? Det är dock skoj få handla lite nytt ;)) Hur går det med lchf och sockerfriheten för dig? Är såå stolt har klarat 3 dagar nu, det märks dock av rätt bra kroppen är inte alls vand.. God fortsättning på nya året och ja 2012 kommer det fortsättas bloggas på, har äntligen lite mer tid igen. Kram & ha en fin dag

2012-01-05 @ 08:44:45
#6: Pärlan

Men åh vad grym du är! :) Klart att du kommer klara ditt mål du satt upp! Heja heja :D VAR STOLT!

2012-01-05 @ 08:46:50

Njut av vägen fram till ditt mål, den får dig att växa lika mycket som målet i sig.



Och mail kommer under dagen till dig!

2012-01-05 @ 11:33:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: