ZtorZillen

2012-01-30
20:47:24

Gamla och nya veckomål

Veckomål denna vecka:

- Simma, minst 45 min

- Återgå till meditationsrutinerna, meditera minst 4 ggr

- Läsa varje dag

- Va tyst i en timme (under onsdagen, ska jag utmana mig själv i att lyssna mera)

- Inte äta popcorn/muffins/snacks (påt igen bara!)

- Tre intervall-pass

- Maxtesta plankan


Veckomål förra veckan:

- Skaffa badkort

- Utnyttja badkort

- Läsa varje dag

- Ta minst en morgonpromenad (blev bara en)

- Inte äta popcorn/muffins/snacks (blev popcorn...en gång)

- Spendera mindre tid vid datorn

- Maxtesta plankan

Kommentar:

Vad är det med mig och plankan? Jag fattar inte. Varför kan jag inte bara göra den? Vad är jag rädd för!?! Jaja..i övrigt så tycker jag att veckan blev bra. Gjorde det mesta på min lista. Bra jobbat för mig.

Nu är det en ny vecka å nya mål.

Återta fokus!

 


Kommentarer:
#1: Anna

Tack för dina ögon :) dem behöver jag!!! Det första gången jag med i en utmaning. Har velat vara med i andra innan men ren feghet inte hoppat på, Jag hoppas denne utmaningär seriös för det är jag:) Jag måse ha ögon på mig för komma igång riktigt ordentligt.



Även om du inte fixar alla dina veckomål är du grymt fokuserad och det peppar mig.

Fortsätt så :)

Kram

2012-01-30 @ 21:56:53

Du klarar den. Bara gå in och äg den. Ta makten över din rädsla och du vinner det dubbla tillbaka.



Äg plankan innan den äger dig! GO GIRL!



Åh tack för fina kommentarer på "armhävningsinlägget". Du är UNDERBAR!

2012-01-30 @ 22:48:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: