ZtorZillen

2012-01-29
17:09:43

Försvunnen
Tillåt mig att erkänna: jag är lite småkär i Kjell Bergqvist. Eller åtminstånne livrädd. Eller något sådant. Idag har jag (och delvis sambon, han blev rädd och lämnade rummet), sett på filmen "Försvunnen". Hejåhå! Är det någon som har sett den?! Puh..va spännande. Tror att jag höll andan i större delen av filmen. Inte så bra för mitt hjärta...men vilken film! ÄR Kjell Bergqvist en av Sveriges bästa manliga skådespelare, eller vad? JO! Det är han!



Å Sofia Ledarp! Vilken kvinna! Vilken skådespelerska! Varför är inte hon med i flera filmer? Sjukt bra! Fortfarande skakis efter filmen...wow...vilken kvinna! Vilken underbart duktig brud hon är. Sådan prestation. Fick gåshud. Från och med nu är hon min favoritskådis! Wow, säger jag bara! Måste ses!

Seriöst! Skådespelerskor får alldelles för lite tid i media i relation till manliga sådana...Eller hur? Man borde promota brudarna mer än dessa äldre herrar, som råkar varit längre i branchen. Sofia är klockren. Måste googla vilka filmer/serier hon mer har varit med i..!


Kommentarer:

Jag tackar och bockar för tipset!

2012-01-29 @ 20:24:02

Den vill jag se! Nu ska jag skriva upp den! :)

2012-01-30 @ 05:06:27
#3: emsut.

Jag såg den på bio. inspelad här i blekinge :-)

2012-01-30 @ 18:18:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: