ZtorZillen

2012-01-14
23:29:45

Fler än jag?
En snabb fråga, så här mitt i natten....är det fler än jag som gillar Lordi? Ni vet, de som vann Eurovision song contest, för ett antal år sedan. De som är sjukt inspirerad av Kiss! Lyssna på Lordi och blunda, för er som också är Kiss fans, ni kommer höra en klar likhet, lovar! Idag är jag glad för att jag njuter av bra musik så här i vinterkylan. Det är dags att rycka upp sig och köra stenhårt mot mina mål!


Alla behöver lite pepp då och då! Vad lyssnar ni till för pepp-musik?

Kommentar:

Jag är ingen Lordi-fans men minns mycket väl när de vann. Jag och en vän satt och tittade och var helt galna av spänning. HAHA!



Jag är stor fans av Rihanna, så det är en nätt liten kontrast ;-) Sedan lyssnar jag och letar på allt nytt eftersom min Kärlek även arbetar som DJ på stans nattclub. Jag har lite som sport att gissa hur låtarna slår på listorna i Sverige när vi sitter och letar(utomlands kommer de ju mycket tidigare) det är vansinnigt kul, särslikt när man tippar rätt! Då gäller det att hålla sig upp to date! Så det är vad som susar i mina öron när jag sitter på trainern eller kämpar med TRXén ;-)



Ha en finfin söndag!



2012-01-15 @ 10:17:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: