ZtorZillen

2012-02-13
19:49:28

Veckomål v 7

Veckomål förra vecka:

- Simma, minst 45 min

- 1 styrketräningspass

- Göra något jag tycker om varje dag

- Hjälpa en kollega att underlätta hennes stressade situation just nu

- Hitta motivation (hmm...?)

- Leta efter knäskyddet som jag tidigare haft

- Lägga upp träningsschema för nästa vecka


 

Veckomål denna vecka:

- Skriva ett inspirations-/peppinlägg varje dag

- Kontakta dietist för att höra vad som händer med min remiss

- Börja spela munspel

- Följa träningsschemat

- Skriva mera, känner att jag mår bättre då och blir mer pepp..

 

Kommentar:

Är det ens nödvändigt att kommentera?
Motivationen för att gå ner i vikt är just nu på noll...eller under noll, men jag är fast besluten att hitta den där så kallade motivationen! Det är ju inget som bara kommer till mig, det är jag som måste leta upp den och fånga in den! Så på med joggingbrallorna och ut å leta!


Kommentarer:

Du har det i dig!! Du kan, vill och klarar det du vill =)



Försökte samla ihop allt jag har på facebook på en sida; http://helenholmberg.se/fancy-fatshion-facebook/ Du kan ju inboxa mig på facebook eller kommentera om du hittar något mer än blåa klänningen! Portot var annars 30 kr inkl buzzador shamport =) (Lyckas med våld trycka allt i en påse från posten i storlek S, hihi).



Just det, jag har en superbra tävling på bloggen som Naturdiet sponsrat! Ett helt flak (12-pack) med färdiga shakes/smoothies ;)

2012-02-13 @ 20:54:12

Jag gillar att du är medveten om att det är DU som är nyckeln till motivationen. DU som kan ändra. Ibland får man en dipp och det är okej. Dags att ta sig ur och blicka framåt!!



ps. Pizzabotten hittar du här :)

http://smaljeansen.blogspot.com/2011/08/recept-low-carb-pizzabotten-2-gjord-pa.html

2012-02-13 @ 20:57:51
#3: Susanne

Massor med peppkramar <3

2012-02-13 @ 22:48:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: