ZtorZillen

2012-02-16
19:06:52

Dagens inspiration: bloggar
Jag är fullkomligt tokig i tränings-, mat- och viktbloggar! Det är sant. Jag blir så pepp av att läsa om hur andra lyckas. Just nu har jag dock mest mina "gamla" bloggerskor som jag följer, hade vart kul med lite nytt. Tar tacksamt emot mer tips på nya roliga bloggar! Det är mycket inspirerande att läsa om andras resa mot ett mer hälsosamt liv...

En av mina favoritbloggar är "Värsta feta bloggen"! Robine är en av de mest inspirerande människorna någonsin.

Att läsa hennes blogg ger mig styrka och viljan att fortsätta min förändring.

 

På återskrivande.

 


Kommentarer:
#1: Maggi

Varför har du inte det?



Jag har inge problem att motivera andra, hur lätt som helst.

Men ibland behöver man det själv, då brukar jag köra ett pass med en kompis =)

2012-02-16 @ 21:51:33

Ja jag tycker med om hennes blogg :D Sjukt inspirerande är hon =)

2012-02-16 @ 22:25:15
#3: Beckis

Är du med i Don't quit-gruppen?

2012-02-17 @ 19:40:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: