ZtorZillen

2012-02-14
22:04:42

Alla hjärtans dag
Nu är det så här att vi inte firar Alla hjärtans dag något speciellt...jag å sambon. Dels för att vi ju har årsdag den 8 februari och dels för att vi aldrig gjort det innan, någon av oss har alltid jobbat typ natt eller så...så nej, det har liksom aldrig blivit något. Sen är vi väl båda så där att vi inte gillar allt jippo som blir. Det är kul om man ger något av kärlek, men det behöver inte vara rosenrött och fluffigt, det behöver inte vara choklad eller smycken!

Döm om min förvåning när jag kom hem och satte mig vid köksbordet för att äta, jag kollar lite sporadiskt mot mina orkidéer och ser förvånat att en helt ny fröken ser tillbaka på mig. En ny vän har kommit för att stanna. En spräcklig sådan. Jag tittar förvånat upp på min sambo och säger; "vadan detta?". Han svarar "jag älskar dig, tycker att du förtjänar en ny orkidé så här på alla hjärtans dag".

Kan man bli mer lycklig än vad jag är just nu? En ny orkidé till min lilla orkidéfamilj! Men, va underbart!

Detta är kärlek! Å jag som inte ens hade en tanke på att köpa något till min sambo...hm...

 

På återblommande!


Kommentarer:

sådant gillas :)

vad mysigt och gott att ha det så.

kram på dig.

ps!

finns de i orange?

2012-02-15 @ 05:11:08

Vad himla gulligt!! :) Sånt där överraskande är ju mysigt!

2012-02-15 @ 06:00:22
#3: Wenny

Å sånt gör en glad och så fin den är :-)



Tack för att du titta in till mig och vad glad jag blev närr du vill lämna en lite hälsning med

2012-02-15 @ 06:26:29
#4: rajk.

vilken fin gåva!

2012-02-15 @ 08:40:45

Precis så det ska vara..en överraskning =)

Jag blev oxå överraskad när jag kom hem från jobbet, hade inte räknat med något =)

2012-02-15 @ 11:50:56

Åh vilket kärlek!

2012-02-17 @ 22:21:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: