ZtorZillen

2012-12-22
22:54:01

Dag 50 Önskelista
Så då var jag äntligen hemma i Sörmland igen då. Gnällbältet. Hemma.
Skönt. Dessvärre var gårdagens tågresa mindre kul...fyra timmar försenat. Vilket betydde mindre sömn än beräknat och ja...lite mindre tid att fixa och trixa inför julen, vilket jag hoppats på! Annars har dagen varit bra. Har dock varit svårt med vattnet. Så det blev vare sig träning eller vatten idag. I morgon ska jag väga mig på min egen våg och se vad resultatet blev eften en vecka på semester...jag har ju gått massor i affärer, men inte tränat...och inte heller hållt kosten till hundra procent, vilket ni ju redan känner till....
 
Insåg just att detta året är första året då ingen frågat mig vad jag önskar mig i present..
Är det så här framtiden ter sig?
Är det så här det är att vara 25+?
 
Bara därför ska jag "erbjuda" er en "frivillig" önskelista a la ZtorZill goes MiniZill
Håll till godo!
 
Nummer 1. En rockring. (fick tipset av en tjej på Itrim, tydligen JÄTTEbra för att shape:a kroppen)
 
Nummer 2. SOC W vital Zhood s12 (vilket långt namn...men snygg är den!!)
 
 
Nummer 3. Temugg från Indiska.
 
Nummer 4. Nattlinne från Kappahl.
 
Nummer 5. Färgade strumpbyxor/tights..helst orange!
 
 

Kommentarer:
#1: Lena

Önskar dig och din familj en underbar jul! Kram

Svar: Tack, det samma!
pcoslife.blogg.se

2012-12-23 @ 08:13:38
#2: Minendie

God jul!

2012-12-23 @ 12:17:22
#3: Anonym

Det blir tydligen så när man blir äldre :) Kom på en sak jag vill.läsa om i bloggen förresten, dina gamla autografer :) God jul. Ringer via skype imorgon och firar lite ned er.

2012-12-23 @ 18:27:49
#4: Susanne

Önskar dig en underbar Jul.
Julkram.

2012-12-23 @ 19:12:09

Undrar om jag också ska skaffa mig en rockring? Så kan vi rocka ihop? :)

Svar: JA! Det ska vi! Jag fick ingen som julklapp, men ska köpa en till mig själv på mellandagsrean, tänkte jag!
pcoslife.blogg.se

2012-12-24 @ 23:31:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: