ZtorZillen

2012-12-19
20:45:19

Dag 47
Idag är det sug-dagen. ALLT har varit intressant i matväg idag. En längtan obeskrivlig något annat. Efter allt som inte smakar som måltidsersättningar...allt. Vad som helst. En morot, en pizza, en grillad kyckling, lite ruccola, vitt bröd, leverpastej, en korvbit...allt! Ja, till och med godis har känts lockande idag. Med andra ord en dag som jag vill ska gå fort förbi och att morgondagen ska ta sin början så snart som möjligt. Trist att jag inte är hemma, då hade jag skämt bort mig med en ansiktsmask..här på hotellet blev det istället en Cola Zero och lite filmtajm...!
 
Vi hörs i morgon...hoppas att det blir en bättre dag!

Kommentarer:
#1: smulan

Hopas dagen gått fort för dig.? Det brukar jag också önska när jag har såna där dagar:-)
Håler tumarna att morgondagen blir bättre.
Fina vovvar:-)
Kram

Svar: Dagen idag blev det fusk...å det rejält :(
pcoslife.blogg.se

2012-12-19 @ 23:55:44

Du kommer ha svackor. Ta dig igenom dom <3

Svar: YES!
pcoslife.blogg.se

2012-12-24 @ 23:33:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: