ZtorZillen

2012-12-14
17:23:22

Dag 42 promenad!
 
Idag när jag kom hem från jobbet ville jag bara ut på promenad. Det var så kallt ute, men så vackert och så fridfullt.
Nästan inga människor eller djur var ute. Så då passade vi på. Jag å Samson.
Ut i snön!  Vi var ute i en hel timme och när vi kom hem så kändes det bra, riktigt bra i kroppen. Är så glad över att dessa 10 kilon verkligen känns att det är borta. Har ju tidigare berättat om min knäskada och att jag brukar känna av knät då och då. Och speciellt på långpromenader (över en timme) så brukar jag nästan ALLTID få ont!
Men idag klarade jag mig alltså undan SÅ härligt!
Nu ska jag pyssla lite med mina orkidéer! Vi höres!

Kommentarer:

Doftar energi här....

Svar: Yes, nytändning!
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 19:44:19
#2: Jenny

Superhärligt! Skriv upp det också - varje gång du upptäcker att kroppen funkar bättre. Jag upptäckte t e x precis att jag klarar att knyta även vänster skosnöre nu - tidigare har min höft gjort för ont, det tog hela 13 månader efter målvikt...

Svar: Grattis! Vilken grej! Så underbart att det liksom "bara" händer och att du fortfarande kan se framsteg!!! :D
pcoslife.blogg.se

2012-12-15 @ 17:16:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: