ZtorZillen

2012-12-29
18:05:00

Bilder från Sundsvalls resan!
 
Å här kom ett par tuttar. Nejdå, spana in BH:n. Nu en storlek mindre: 90 C. Både kupa och omkrets har blivit en storlek mindre. Innan Itrim: 95D. Sweeet!!!
 
 
Och vad döljer sig i provrummet?
Om inte ett par nya...orange-röda träningsbyxor i storlek 44!
Och innan Itrim-resan tog sin fart hade jag storlek 52 som mest! Det du!
 
 
Frågan är om inte Stadium är min nya favoritaffär. Jag menar, har ni sett så många glada färger på ett och samma ställe?
Love it!
 
 
Vi var ju på museum också.
Cirkus var temat. ÄLSKAR cirkus!

Kommentarer:
#1: Minendie

Vad roligt med lite shopping, extra kul är det ju när man kan köpa mindre storlekar :)

2012-12-29 @ 20:38:55
#2: alexandra

försår verkligen att det måste vara underbart att köpa mindre storlekar, grattis du kämpar verkligen bra.

Svar: Tack, Alexandra! Ja, det känns riktigt skoj faktiskt!
pcoslife.blogg.se

2012-12-29 @ 23:06:56
#3: A

Så duktig!

2012-12-30 @ 08:43:56
#4: smulan

Vad kul för dig:) Du är jätteduktig!!
Önskar dig ett gott nytt år och en underbar kväll!
Kram

Svar: Tack, tack! Det samma till dig!
pcoslife.blogg.se

2012-12-31 @ 15:44:20
#5: ealina

Åh! Vad kul med en ny bhstorlek! Grattis!! Och vilken liten byxstorlek du kan ha nu! Så kul att kunna strosa runt och titta på (och våga prova) nya kläder! Bra du kämpar, gumman!

Jag måste nog ta mig en sväng till stadium med! Ser ut som underbara färger det där :)

Svar: Visst gör det? Man blir så glad av färg! Varför inte, liksom?
pcoslife.blogg.se

2013-01-02 @ 20:46:00

Haha! Jag tycker det blomstrar om dig. En liten ny Zillis tittar fram allt oftare. En modig, stark och humoristisk Zilliz. (egentligen är det egenskaper som du haft hela tiden, du har bara inte vetat om det)Och Stadium är grejen! Färg! Färg! Färg!

Svar: Sensei, du ska få ett mail snart...!
pcoslife.blogg.se

2013-01-05 @ 18:56:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: