ZtorZillen

2012-08-13
17:35:04

Veckans träning
 
Förra veckans träning har inte blivit som jag tänkt mig. Dels så har jag kännt mig väldigt seg i kroppen och dels har jag jobbat sent och helt enkelt inte prioriterat rätt för att träningen ska få en del av veckans vardag så att säga. Igår blev det lite jogging. 7 minuter i sträck, sedan la kroppen av. Vet inte vad som hände, men det sa bara stopp. Jag lyssnade på min kropp och körde nedvarvning och sedan avslutade jag. Jag ska känna efter hur kroppen mår idag, sedan ska jag göra ett nytt försök. Dock blev det på rekordfart! 8,1 km/h i 7 minuter. Bra jobbat!
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: alexandra

förstår dig, är svinnntrött efter första arbets dagen i dag och så regnar de ute, så jag hoppar min promenix.... försöker ladda hemma för ett träningspass.

:)

Svar: Heja dig!
pcoslife.blogg.se

2012-08-13 @ 18:15:20
#2: Linda

Riktigt riktigt bra jobbat tycker jag!!

2012-08-14 @ 00:01:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: