ZtorZillen

2012-08-01
21:19:57

Tänk vad man ändrar sig...
Har ni tänkt på hur man ändrar sig? Alltså, sådan stor skillnad det kan vara på en själv, bara man ser tillbaka på 6 månader eller 1 år. Nu har jag just avslutat 30 minuters intervallträning. Knät reagerade positivt. Inga känningar förutom i sista intervallen, hade tänkt att göra två till, men beslutade för att inte riskera något. 30 minuter är ändå skitbra och jag är så stolt att jag gör mer "synliga" och kännbara framsteg.
 
Så...åter till det här med utveckling. Idag har varit en märklig dag, vädermässigt. Ena stunden så har det varit varm, andra stunden regn och kvavt, tredje gången kallt och kvavt. Nu när jag tränade var det riktigt varmt och kvavt. Det kändes som svårt att andas när jag var ute med hunden...och jag började fundera på ursäkter och hur jag tidigare tänkt kring träning. Mer specifikt sedan ungefär ett år tillbaka. Då jag kunde använda värmen som ursäkt. Idag, när jag var ute med hunden, tänkte jag "blää va kvavt det är, jag kommer bli såååå svettig när jag tränar". Är det inte fantastiskt så säg? Bara så där. Jag hade redan i morse bestämt mig för att träna. Det som var jobbigt var vädret och inte det faktum att jag skulle träna, det var ju redan bestämt. Det bara kom. Sådär. Hejhopp. Bara ändrat tankesätt, utan att jag "märkt" det! Bra, va? 

Kommentarer:

Tankens kraft är stark! Svinbra jobbat!

kram, pernilla be

2012-08-01 @ 22:28:15
#2: Linda

Det är ju hur bra som helst! Jag vet hur du menar, jag har gjort samma sak. Heja på oss!

2012-08-02 @ 02:36:49
#3: ealina

Hihihi, där ser man! Kan tänka mig att det känns bra! :D

2012-08-02 @ 20:17:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: