ZtorZillen

2012-08-10
22:32:45

Shut up!
 
Idag på jobbet fick jag höra att jag är sämre bara för att jag är kvinna. Inte av någon klient, men av en god man. Han använde inte de exakta orden...men han var allmänt otrevlig och tyckte att jag var inkompetent. Men när min manliga kollega upprepade exakt samma ord som jag använt så var han "mycket klok". Så jag blev lite sur på gubben....jag kan vara minst lika bra, om inte bättre än vissa män! Så det så! Min kompetens sitter inte i det faktum att jag står upp och pissar, det kan du skriva upp! Jag är mycket kompetent och jag vet det. Hans kritik rinner av mig, likt vatten på en gås. Men kände ändå ett behov av att skriva av mig....
 
 

Kommentarer:
#1: Linda

Usch vad fult gjort!!

2012-08-10 @ 22:52:44
#2: Amina

bra blogg. jag följer din bloggg. följ gärna min ;)

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2012-08-11 @ 02:06:27
#3: Susannes

Avskyr sådana gubbar.
Ha en underbar lördag och kramar.

Svar: Eller hur?!
pcoslife.blogg.se

2012-08-11 @ 10:38:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: