ZtorZillen

2012-08-11
14:25:32

Promenad
 
Igår var jag och sambon med hund ute på en promenad tillsammans. Med oss hade vi naturligtvis kameran och mitt nya objektiv. Massor av foton blev det. Jag är lite dålig på att lägga upp bilder här på bloggen, men ska försöka bättra mig. Tycker själv det är roligare att läsa bloggar med mycket bilder...denna snygga bil såg vi när jag ska skulle fotografera en gammal tingsbyggnad. Han körde så fort att fotot blev suddigt, men jag gillar det i alla fall! Nu ska vi ut på långpromenad med vovven. Det gäller att passa på å göra mysiga saker nu när sambon för en gångs skull är ledig!
 

Kommentarer:
#1: Tessan

Nä, det var de amerikanska soldaterna som kom på att fläta armbanden :)

2012-08-12 @ 01:05:58
#2: Viktkamp

Då tycker du nog om min vän Tommys blogg, varit inne där? =) Finns länk på min blogg =)

Svar: Ska kolla!
pcoslife.blogg.se

2012-08-12 @ 11:59:30

Jag tycker det här fotot säger en helt del. Vackert! Och fortsätt fotografera, gör det som du blir lycklig av att göra.

2012-08-19 @ 16:34:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: