ZtorZillen

2012-08-21
09:09:00

Längtar hem...
 
Den här bilden tog min sambo på en promenad förra veckan. Känns väldigt mycket hemma för mig just nu. Saknar min säng. Saknar sambo och vovve. Jag är lite väl hemmakär. Och jag älskar min kudde, fattar inte varför jag inte tog med mig den. Men med nya morgon- och kvällsrutiner hoppas jag att hotell-livet inte kommer tära på mig lika mycket som förra gången. Trivs mest hemma, tråkigt va? Lite skönt att komma hemifrån också..men vill helst dela säng med sambon och somna in till hans tunga andetag...och vakna upp i hans famn...å..längtar hem...

Kommentarer:
#1: Linda

Jag förstår dig! Hotell kan vara jättemys, men "borta bra men hemma bäst" stämmer oftast

2012-08-21 @ 15:37:34
#2: alexandra

jag trivs också bäst hemma :) så jag e lika "tråkig",haha

Svar: Vi är inte tråkiga, vi är liksom bara lite klokare än alla andra ;)
pcoslife.blogg.se

2012-08-21 @ 19:31:45
#3: Minendie

Jag är också riktigt hemmakär. There is no place like home :)

Svar: Sååå sant som det va sagt!
pcoslife.blogg.se

2012-08-21 @ 21:11:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: