ZtorZillen

2012-08-20
20:59:40

Inga ursäkter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fantastiskt! Det fanns internet denna gång! (på hotellet alltså!)
Tro inte att jag latar mig här, bara för att jag råkar bo på hotell denna vecka! Icke sa nicke!
Idag har jag yogat mig. Tränat yoga för första gången på det här året? Nja, kanske inte..men det var ett bra tag sedan sist i alla fall! 30 minuter blev det. Snittpulsen låg på 133. Inte illa pinkat.
Nu är det bara fortsätta i denna takt. Inga ursäkter accepteras! I morgon ska jag gå upp lite tidigare och ta mig en morgonpromenad innan föreläsningen börjar. På återskrivande!

Kommentarer:
#1: Linda

Härligt att kunna hålla igång ändå =-D

2012-08-21 @ 15:38:44
#2: Annika

Inga ursäkter.....
Det är ju toppen! Stor kram

2012-08-21 @ 22:44:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: