ZtorZillen

2012-08-29
20:09:53

Grått är flott...
 
 
Varje söndag så målar jag mina naglar i någon ny färg. Hade som nyårslöfte att bli lite mer färgglad i vardagen. Så ett av mina delmål är att måla naglarna..förra veckan var det gult, denna vecka är det lila/grå som gäller! (det till höger, nedan) Måla naglar med olika mönster och så..det är en passion jag har, jag ÄLSKAR det. Har flera gånger funderat på om jag skulle unna mig själv någon utbildning inom det...liksom bara för mig själv. Men samtidigt gillar jag att hitta på egna lösningar...synd bara att jag inte har någon som vill vara min försökskanin. Mamma brukar ställa upp ibland, men hon bor ju så långt borta...
 

Kommentarer:
#1: Linda

Jag bor också lite för långt bort, men jag älskar nagellack så om vi är i närheten av varann så är jag gärna försökskanin :)

2012-08-29 @ 21:19:10
#2: Clin

Visst blir man gladare av färg?!
Förr gick jag bara i svart, svart, svart! Men nu när jag gått ner lite så kommer färgerna smygandes utan att jag tänker på det =)
Och färg på naglarna är underbart!! =)

2012-08-29 @ 22:45:07
#3: Anna

Nej, men passerar du Halland nån gång så har du 2 uppsättningar naglar i detta hushåll. Vi älskar nagellack, men jag är fruktansvärt dålig på att komma ihåg att måla dem..

2012-08-29 @ 22:48:48
#4: Linda

Vilka fina färger! Ja det är roligt med naglar =)

2012-08-30 @ 00:15:35
#5: Anna

Mycket snyggt. Hur håller du dina naglar långa och fräscha? Mina går av med en gång om jag inte får dem förstärkta med silke eller akryl. :(

2012-08-30 @ 12:10:54
#6: Sofia

Du hade gärnat fått leka med mina naglar älskar att måla naglarna jag med tycker det är viktigt!
SV: Jo men det säger jag inget om att vissa har svårt att gå ner. Men jag påpekar dom som inte försökt utan gör det för att bli av med några kilon eftersom denna opertionen är inget jag kan ändra någonsin. Ja och som du skriver att du har en vän då vet du ju hur mycket man får kämpa haha. Ingen dans på rosor inte =). Massa kramar men roligt med andra åsiker det är så det ska vara!

2012-08-30 @ 16:15:29
#7: Minendie

Nagellack är kul. Tyvärr är jag så dålig på att få det fint när jag gör själv, så det är synd att du inte är i närheten :) Förr var jag mycket duktigare och satte på små bilder och stenar, nu blir det mest ofärgat (tråkigt men enkelt att ha på).

2012-08-31 @ 09:18:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: