ZtorZillen

2012-08-04
15:01:27

En stark kvinna
Idag känner jag mig lite feministisk..eller mer än vanligt. Så jag tänkte att dagens inspirationskälla blir en stark kvinna! Jag gillar politik. Och jag gillar när maken/makan till den som är aktiv politiker också engagerar sig. Det är liksom lite mera "äkta". Sen kanske det också, naturligtvis, är ett PR-trick. Skulle inte förvåna mig, speciellt inte i USA. Men jag gillar ialla fall Michelle. Hon är jurist också. Bara det smäller högt i mina öron. Speciellt i ett land som USA. Visst har jag fördomar? ;) Jag vet. Men i alla fall. Idag vill jag ha lite extra pepp. Så idag inspireras jag av denna kvinna som inte bara står tyst vid sin makes sida utan faktiskt också utnyttjar det faktum att maken hennes är en av världens mest inflytelse
 

Kommentar:

Hon är så himla cool! Jag gillar!

2012-08-04 @ 19:31:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: