ZtorZillen

2012-08-14
22:06:00

Därför tränar jag...
1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
 
Tja, det finns många anledningar till att jag tränar. Förut var det för att det var kul och att jag gillade att se musklerna växa...men nu tränar jag för att gå ner i vikt eller hålla den i schack, så att säga. Jag mår bra av att träna, därför fortsätter jag...jag gillar den adrenalinkick jag får av att slå personliga rekord också...så det är en del i varför jag fortsätter. Sen om ärligheten ska fram, så tränar jag också för att jag "borde". Jag är rädd för att jag ska få framtida men av min nuvarande fetma. Livrädd. Så det är väl på olika sätt för hälsans skull, kan man säga....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: