ZtorZillen

2012-04-25
23:45:12

Vinnaren är jag!

Idag har jag jobbat sent. Idag igen. Denna vecka med.

Varför måste jag jobba över varje dag. Nu när jag känner mig bättre?

Måste jag alltid vara så "duktig"? Det är ju ingen som tackar mig om jag blir sjuk...

Suck. I alla fall så var jag i Östersund i dag. Hela dagen. Med en ungdom.

Problemet var att det inte fanns någon inplanerad tid för mig att äta lunch, eller mellanmål...

Eller mellanmål igen. Efter lunch.

Jag hade med mig en frukt och lite kex. Som lunch åt jag en liten hamburgare på Donkan.

Bara det. Inget mera.

Det är rekord. Så duktig jag är. Jag tänkte "är det värt att ta pommes å läsk och en stor burgare? när jag äntligen kommit under 103? nej!".

Va strong jag va. Imponerad av mig själv, faktiskt.

Jag vann över matmonstret i mig!

Yes!


Kommentarer:

Yes!! Matmonster 0- ztorzillen 1!! Varje steg i rätt riktning är en vinst! Härliga tider vännen :) ps. Älskade din kommentar om din kille och dig som högläser min blogg ibland!Hahaha!

2012-04-26 @ 07:48:58
#2: Anna

Grymt, massor av beröm och pep. Skitduktig.



Sv. Javisst är de roligt göra tillsammans :) Och att låta dig sova och gå ut medhunden ärju kärleksfullt :)

Kram

2012-04-26 @ 08:33:31
#3: Matilda

Heja Heja! :D Bra där!



sv: Jag har turen att jag inte är så jätte känslig för pasta. Men försöker hålla kolhydratnivån nere då det i viss mängd triggar, tex så har jag gått från att äta gröt och macka på morgonen till ägg och bacon, eller smootie. Glass, mackor, pannkakor är mina värsta fiender..

2012-04-26 @ 09:14:35

Bra gjort av dig!

2012-04-26 @ 10:01:46
#5: Tackan

Bra där, varje vinst är värdefull i sig.

2012-04-26 @ 13:19:25

Trillingnöten: Tackar! 1-0 till mig ;)

Anna: thank u!

Matilda: Tack, tack!

Patricia: Tack igen!

Tackan: Och igen! :D

2012-04-26 @ 22:26:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: