ZtorZillen

2012-04-29
23:49:19

Massage
Så jag är hemma hos mamma å pappa. Brorsan, sambon och Samson är också här. Vi "firar" min födelsedag i dag (jag fyller inte år förens 2 maj..men då är jag i Götet), det blev tacos och massage. Jag fick nämligen en riktig (min första någonsin) vad-massage av min bror. Han är ju bland annat utbildad friskvårdsmassör, eller vad det heter. Duktig är han i alla fall. Det gjorde SKITont. Jag har ju massor av problem med mina vader, eller egentligen bara ett...jag har i flera års tid upplevt att de är helt spända, hela tiden. I alla fall. Jag njöt inte av massagen förens den var över. Musklerna var helt möra och de var sååå avslappnade att det var ljuvligt. Men ont som fasen gjorde det emellan åt, när han väl masserade. Hade det varit någon annan massör hade jag gått där ifrån begärt pengarna tillbaka och vart flyförbannad efteråt...men nu var det ju brorsan och han berättade hela tiden vad han gjorde, vilket också var uppskattat från min sida.

Jag njöt inte lika mycket som damen ovan, men det var skönt efteråt...

Jag är mycket stolt över min bror.

Tack för massagen!


Kommentarer:
#1: Lena

Vadmassage låter som om det skulle göra gott, men fruktansvärt ont. Skadade min vänstra fot för 8 år sedan och har fortfarande problem med vaden och fotvalvet. Vad skall du göra i vår fina stad?

2012-04-30 @ 06:30:23

Massage! Härligt! :) Jag älskar massage. Har bara fått en professionell, men ändå...riktigt skönt!

2012-04-30 @ 07:47:19
#3: Joline

Massage är ju för jäkla härligt, även när det gör ont! Då känns det som det gör nytta ;)

2012-04-30 @ 11:10:50
#4: Anna

Passa på att ta det lugnt och bara njut nu! :-)

2012-05-01 @ 10:42:18

Åh vad skönt. Nu vill jag också ha, ska boka en tid på jobbet. Tack för goda tankar. Och vet du, Zilliz, imorgon är det DIN DAG !!!!!!

2012-05-01 @ 18:53:51
#6: Susanne

Grattis i förskott. Massor med kramar

2012-05-01 @ 19:57:21
#7: Anna

Grattis i förskott.

Jag gillar inte massage av olika anledningar. Men gött för dig ha en bror somkan :)

Kram

2012-05-02 @ 08:19:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: