ZtorZillen

2012-04-09
14:27:24

Födelsedagar

Grattis på födelsedagen, broder.

Idag är det 9 april, då fyller min älskade lillebror år. Idag blir han 23 år.

Gammalt. Känns konstigt när ens lillebror bara blir äldre och äldre, betyder inte det då att jag måste vara ännu äldre?

Just nu sitter jag i vardagsrummet. Mamma sover. Pappa sitter vid datorn, så gör också jag å sambon.

Samson sover ute på gården. Och brodern min har fem stycken brudar på besök som grattar honom.

Appropå att fira! Så fick min brorsa en nyttig tårta i födelsedagspresent:

en kesellatårta med MASSOR av frukt och bär på.

Tyvärr va jag så seg att jag inte kom på att fotografera den förens halva va uppäten.

Jaja, så kan det vara. Men kul och inspirerande i alla fall att få det skrivet på näsan, att man kan även fira födelsedagar på ett nyttigt sätt.

 

Dagens utmaning:

- äta tacos i lagom mängd (ingen hetsätning eller överätning)

- inte äta någon tårta/cheescake


Kommentar:
#1: Anna

Härligt tårtan lät :)

2012-04-10 @ 09:20:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: