ZtorZillen

2012-04-17
22:21:10

Dag 17 av 30
Yes. Dagens matintag klarat. Dagens motion klarat. Dagens steg kom upp i 9700. (blir bättre i morgon!)

Idag tränade jag och sambon tillsammans...
Känner ni till övningen " Reversed crunch" ? Seriöst. Titta på bilden nedan.

Denna övning måste vara världens rygg-mag-mördare. Det är sant. Både jag och sambon drar en omedveten djup suck när vi kommer fram till den delen i träningsprogrammet då denna övning skall utföras. Jag fullkomligt hatar den. Dessutom ska jag ju också göra 2x15 st...det är inte klokt någonstans. MEN det hindrar inte mig. Nu har jag gjort dem. Idag också. Nu får jag vila i 23 timmar, sedan är det träning igen ;)

 

Klicka föresten på bilden så kommer ni till Jarkkos blogg. (han på bilden) Mannen bakom Fitnessfighten!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: