ZtorZillen

2011-09-17
15:20:32

Varför?
Varför vill jag gå ner i vikt? Vilka fördelar kommer med att jag når mitt mål?

1. mer ork
2. ökar chanser att kunna bli gravid
3. ökar chanser för ett friskare liv
4. friska knän, utan värk
5. mer hälsosam
6. ökar motivationen att få ett hälsosammare syynsätt på mat
7. kan köpa kläder i vanliga affärer
8. inte lika dyra kläder
9. kan börja använda högklackat utan att få ont i kroppen
10. minskad vikt=mindre förkylningar
11. kommer sova bättre
12. bättre självkänsla av att lyckas själv utan operation
13. större motivation att fortsätta min resa mot hälsosammare vanor
14. slipper skämmas när jag går på bio (får plats i sätena)



Kommentarer:

Bra!!

Skriv ned vad det är som hindrar dig att gå ned i vikt nu...minsta lilla du kan komma på. Sedan utarbetar du en plan hur du ska eliminera dessa hinder, ett efter ett...

2011-09-17 @ 15:43:08

Det är bra och skriva sådär tycker jag för då inser man vad man riskerar och det tycker jag höjer motivationen massor =)

2011-09-17 @ 20:12:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: