ZtorZillen

2011-09-25
13:53:13

Vad har hänt? + nya veckomål
Veckan som gått..vad har hänt?

Nu ska det utvärderas!

Målen var följande:
1. Äta minst 5 "bra" frukostar (=>ingen hetsätning)
2. Mental träning 5 dagar
3. Göra en planering för kosten (kommer i inlägg snarast)
4. Någon form av fysisk aktivitet 6 ggr denna vecka (blev 5 gånger, men självklart tycker jag det är godkänt i alla fall..hejja mig!!!)
5. Göra en planering för att eliminera mina hinder för viktnedgång (kommer snart i inlägg också)

Tycker att det är jäkligt bra resultat. Gårdagens kladdkakeätning, kunde lätt ha blivit hetsätning..men blev inte det..även om kroppen reagerade starkt på sockret. Så jag måste ge mig själv ett stort fett MVG, för att mina veckomål gick så bra! Inte perfekt, inte klockrent! Men en skitbra start och ett stort pepp inför kommande vecka!

Under veckan som gått har jag också upptäckt att mitt knä klarar av att jag joggar på löpbandet, inte speciellt länge..men ändock. Idag joggade jag i 4 minuter i sträck och sedan fick jag lite småont, men det fungerade i alla fall! Jag är mycket stolt och det känns väldigt peppande...Nästa veckas mål handlar om både kost, motivation och motion! Just det..höll på att glömma det nästan viktigaste! BELÖNINGEN. Veckans belöning är hemma spa! Jag ska unna mig ansiktsmast, hårinpackning, handmassage och manikyr! (älskar att pyssla om mina naglar!)

Nästa veckas mål:

1. Jogga 10 minuter (totalt)
2. Mental träning 5 dagar
3. Äta fisk (minst en måltid)
4. Prova på något nytt (mat eller motion)
5. Fortsätta att äta "bra" frukostar (minst 5 st)


Kommentarer:
#1: emsut.



Bra jobbat! :)

2011-09-25 @ 14:40:04

Fantastiskk första vecka!! Vilken pepp!

2011-09-25 @ 15:23:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: