ZtorZillen

2011-09-22
20:58:37

Skellefteåmodellen


Häftigt det var med så många olika kommuner från hela landet! Jag har alldrig varit i Skellefteå innan.
Massor av seminarium. Å som vanligt, så typiskt svenskt, så är det ju ingen som vågar fråga..förutom stora ZtorZillen, jag ställer mig minsann upp och ställer frågor. Varför inte, liksom? Man är ju där för att lära sig...eller hur? Nu är jag i alla fall hemma och ska börja skriva mera på bloggen igen!
Antar att ni har saknat mina inlägg? ;P Vad vill ni läsa mer av? Har ju som sagt ambitionen att uppdatera oftare. Är ju också roligare om ni är med på saker och ting, eller hur?
Vi hörs!

Kommentarer:

Tack söta för att du gillade designen jag hade på naglarna <3

Jag gör naglar i borås, bor du i närheten? :)

2011-09-22 @ 22:53:03

Vad kul att du vågar fråga! Kört hårt liksom! :)

2011-09-23 @ 05:37:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: