ZtorZillen

2011-09-18
16:08:27

Nudlar utan kolhydrater?


Kolla dessa nudlar.
Har beställt hem ett par paket. Har också testat dessa.
Tycker dock att de inte hade någon speciell smak, rätt smaklösa faktiskt.
Hemligheten är att lägga dem i någon gryta eller något som de kan ta upp smaken från.
Det bästa är ju att det är så lite kolhydrater i.
Perfekt för mig som påverkas så av kolhydrater.
Sambon min överraskade mig med kyckling och nudelgryta med smak av curry.
MUMS.
Dessa nudlar är med andra ord något jag verkligen kan rekommendera!

Kommentarer:
#1: n00bis

Hejje

Jag har på frysta blåbär på gröten innan micron, sen rör jag om allt så blåbären blandas med resten. Här finns en länk där jag skrev om min grötblandning:

http://overviktig.blogspot.com/2011/08/tips-grotblandning.html

Kramizar

2011-09-18 @ 18:39:29
#2: n00bis

Inte testat den sortens meditation, har du något tips?

Kramizar

2011-09-18 @ 20:25:29
#3: Majja

Vad bra att någon har testat. Ingen smak är bättre än äcklig smak ;-)



Sv: Jag gör inget vettigt alls...bara vänjer mig vid tanken på att inte ha dåligt samvete för allt :-)

2011-09-18 @ 21:04:10
#4: Jojjo

De där har jag hört talas om, men aldrig testat! Låter ungefär som det jag hört - smakar typ ingenting men funkar som utfyllnad. Härligt med en sambo som lagar mat!

2011-09-18 @ 23:18:28

Jag har nyligen upptäckt bandpasta gjord på mer ägg istället för vete, den är så mycket godare än vanlig! En kollega på jobbet som kör GI äter den här pastan som undantag, så jag tror att den har mindre kolhydrater.

2011-09-19 @ 07:07:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: