ZtorZillen

2011-09-15
19:33:04

Hakar på trenden

Fyra arbete jag haft i mitt liv
1. Socialsekreterare
2. Webbmaster för en sida på Lunarstorm (känns som det var tusen år sedan..)
3. Tidningsbud
4. Tentavakt

Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Face off
2. Alla Harry Potter-filmer
3. Grease
4. Alla Shrek-filmer

 

Fyra städer jag levt i
1. Norrköping
2. Växjö
3. Borås
4. Örnsköldsvik

Fyra tv serier jag älskar att se på
1. True blood
2. House
3. Cold case
4. Friends

Fyra platser jag semestrat på
1. Riga, Lettland
2. Reykjavik, Island
3. Jerusalem, Israel
4. Budapest, Ungern

Fyra hemsidor jag besöker dagligen
1. Min blogg
2. Aftonbladet
3. Facebook
4. Hotmail

Fyra mat favoriter
1. Tarhonya (vet ej hur stavas...)
2. Nudlar
3. Kyckling
4. Fläskkotlett

Fyra skolor jag gått på
1. Linnéuniversitetet, Växjö
2. Umeå universitet
3. Linköpings universitet
4. Blekinge Tekniska Högskola

Fyra saker i mitt rum
1. Hundbädd
2. Kappan, bok av Nikolaj Gogol
3. Smutstvätt
4. Mobiltelefon

Fyra saker jag bär just nu
1. Marinblåa pjamasbyxor
2. Glasögon
3. Förlovningsring
4. Turkos t-shirt

Fyra ställen jag hellre skulle vara på just nu
1. I min säng, vilandes i sambons famn
2. På ett café i gamla stan i Riga tillsammans med sambon
3. På SPA, softandes i en ångbastu
4. Ensam med mamma, varsom helst

Fyra ställen jag inte vill bli biten på
1. Mina händer
2. Min näsa
3. Baksidan av låren
4. Mellan tårna

 


Kommentar:
#1: Emma

det var gott också! ;) jag älskar LCHF haha



när bodde du i växjö? jag har också bott i växjö, typ hösten 2005 till hösten 2006 tror jag ;)

2011-09-15 @ 20:55:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: