ZtorZillen

2011-10-25
20:32:33

Utvärdering samt nya mål
Nya mål:

1. Bli mer aktiv på bloggen, skriva ner saker som jag finner inspirerande i vardagen (konkret= minst 3 inspirationsinlägg denna vecka)
2. Testa ny motion (bara å välja någon av alla de instruktionsdvder jag har...hm..)
3. Gå på promenad eller löpbandet minst 3 ggr
4. Äta minst 4 bra frukostar (back 2 basic)
5. Ta ut friskvårdstimmen för denna vecka
6. Skriv upp den lista på 10 tillfällen där jag tidigare tänkt att min vikt är ett hinder (och ändra tankesätt till möjligheter istället för hinder)

Kommentar:
Nu kör vi!


______________________________________________________________________________________________

Utvärdering!!!
1. Se mig själv i ögonen (i spegeln) minst en gång per dag i fem dagar
2. Skriva upp 10 kroppsdelar jag är stolt över
3. Skriva upp en lista på 10 tillfällen där jag tidigare tänkt att min vikt är ett hinder (och ändra tankesätt till möjligheter istället för hinder)
4. Hitta vardagsmotion när jag inte är hemma
5. Skriv upp 20 saker jag är tacksam över

Kommentar:
Ja, för att ha varit på resandefot så tycker jag förra veckan gick mycket bra. Efter att jag nu i måndags och idag (tisdag) återigen varit iväg på utbildning i Barnens Behov i Centrum, så är jag åter på plats i verklighetens vardag. Åter till utvärderingen. Det blev liksom mycket mental träning förra veckan. Det var en större utmaningen än vad jag först trott att se mig själv i ögonen...något jag måste fortsätta att träna på. Att hitta vardagsmotion va väl inte heller så lätt. Som tur var hade jag med mig datorn och därmed lite magdans. Jag unnade mig också att köpa lite smidig träningsutrustning som jag kan ha med mig när jag reser. MYCKET bra! Så det är bara att fortsätta i denna bra utveckling...förhoppningsvis blir det bättre och bättre. Jag ska också öka på målen med lite flera punkter.

Kommentarer:
#1: Tweety

Tack, hoppas allt är bra med dig? Kramen

2011-10-26 @ 05:37:12
#2: Tweety

Tack, hoppas allt är bra med dig? Kramen

2011-10-26 @ 05:37:26

Jag blir så glad när jag kikar in här och ser hur du jobbar på och förändras hela tiden från vecka till vecka! Vilken inspiration du är!

2011-10-26 @ 05:38:58
#4: Anna

Bra ha bloggen att skriva av sig på. Självvart lite dålig på det.

Kram

2011-10-26 @ 16:11:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: