ZtorZillen

2011-10-17
14:49:13

Tur i oturen? Oturen i turen?
Denna vecka ska jag på utbildning. Det känns som värsta storsatsningen från kommunens håll.
Hur ska jag tolka detta? Att jag är inkompetent och behöver mer utbildning? Att jag är så jäkla duktig att jag förtjänar att förkovra mig ännu mera? Jag väljer att tro det sistnämnda.

I alla fall vet jag inte vad detta innebär för bloggen och dess uppdateringar under veckan.
Tanken är att jag ska bo ensam *yey* på hotell från tisdag till fredag. På hotellet kan jag tycka det borde finnas internet, eller vad säger ni?

Min ambition är att ta med datorn å uppdatera er om hur livet på ett hotell kan se ut..och förhoppningsvis inspiration i massor!

Ville bara förvarna er!

Btw: TACK för alla supergulliga kommentarer! Så kul att se att folk faktiskt läser och kommer tillbaka. OCH tar sig tid att kommentera! Underbart! Blir så pepp!

Just det: i kväll är det hundträning. Nu jäklar ska vi få pli på det lilla pälsmonstret! ;)

Kommentarer:
#1: emsut.



Det är klart att du är jäkligt duktig. Något annat är väl otänkbart? :)



Kram på dig!

2011-10-17 @ 16:51:15
#2: Majja

Klart det är för att du är så himla duktig ;-)



Sv: Galett är en "pannkaka" som jag gör för att få i mig mitt kli. Om du söker på det på min sida så hittar du recept. Det är enkelt och lätt att variera.



Kram

2011-10-17 @ 20:42:25
#3: Susanne

Självklart är du så himla duktig, det är därför de ger dig en utbildning. btw, vad ska du bli ännu bättre på?

2011-10-17 @ 20:49:23

Emsut & Majja: TACK!!! :D

Susanne: Tanken är att jag ska bli en hejjare på pedagogisk rehabilitering!

2011-10-17 @ 21:29:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: