ZtorZillen

2011-10-16
09:53:42

Tips!
Läste ett mycket bra blogginlägg...om inspirationskalender! Tycker att det var så bra att jag ska ta in det och faktiskt göra så i min egen filofax. Ska kryssa av varje dag då jag uppnått mitt personliga mål för dagen...



Klicka på bilden för att komma till det bra-iga inlägget om inspirationskalender!!

För egen inspiration så ska jag nu, i förkylningstider, kolla lite på Biggest loser. Även om jag är förkyld och inte kan träna (har feber), så vill jag i alla fall hålla humöret uppe och fortsätta äta rätt!

Kan det bli mer inspiration än så här?

Kolla bara på hennes kroppspråk!

Första bilden lite tafat, andra bilden "här är jag å jag är stolt över mig själv"

Så underbart!


Kommentarer:
#1: Ottilia

Oh jag minns henne. Förstår varför du valde hennes bilder. Hon är verkligen inspirerande. Fast det är förstås alla. :)



Tack för din kommentar om färgen, jag gillar grönt.

2011-10-16 @ 21:15:18
#2: Katta

Hon var min favorit en säsongen!!! KRAM!

2011-10-31 @ 15:44:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: