ZtorZillen

2011-10-18
13:13:28

Checkar in
Nu befinner jag mig i Strömsund. På ett hotell utan Internet på rummen. Så sitter just nu i receptionen! HEHEHE. Dagens i-landsproblem!


I alla fall. Nu är jag framme. Detta ska bli spännande. Trist att vara själv, men kan ju ta tillfället i akt att nätverka lite. Bor i ett rum med två sängar..känns jobbigt att inte sambon är med. Varför ska man betala för ett rum som inte utnyttjas till fullo liksom? Jaja. NU är jag själv i alla fall, nu ska det utnyttjas till egentid! Så det så!

Det finns tyvärr inget gym här, men ska försöka ta promenader istället..någon form av motion ska väl ändå gå å få!

Kommentar:
#1: Anna

Hej

Hoppas du får en bra tid där. Och försöker njuta av egen tid :)

Kram

2011-10-19 @ 15:10:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: