ZtorZillen

2011-10-13
19:38:10

20 händelser i mitt liv jag är stolt över
Nu jäklar...egoboost!

  1. När jag tog körkort
  2. När jag gick emot min chef och placerade M i annan kommun
  3. När jag avslutat mitt första PT-pass
  4. När brorsan fick sitt första jobb på McDonalds
  5. När jag fick fast anställning
  6. När jag fick mitt första jobb
  7. När jag till slut lärde mig simma, efter mycket om och men
  8. Första dejten med sambon, när jag vågade chansa att träffa honom
  9. När Kaleb klarade av att vara på hundkurs en hel timme utan att göra utfall på ngn/ngt
  10. När jag under 2:a året på gymnasiet ställde mig upp i klassen och sa att jag tyckte klasskompisarna mobbade läraren, så här flera år senare har även läraren tackat mig...hon var inte helt själv
  11. När jag bestämde mig för att starta denna blogg
  12. När jag berättade för min sambo om min ätstörning
  13. När jag "kom ut" med min ätstörning för mamma å pappa
  14. När jag gick ut 9:an
  15. När jag började se mig själv i spegeln (inte "titta" utan "se")
  16. När jag vågade flytta till ny stad för att studera, trots att jag inte kände någon där
  17. När jag följde med en klient till sjukhuset och stannade vid hennes säng tills hon lugnat ner sig och somnade
  18. När jag lärde mig första låten på piano
  19. När jag vågade satsa på ett yrke med hög medelålder, trots att folk sa att det inte skulle gå
  20. När jag valde att förlova mig med min sambo

Hm...finns säkert tusen saker till. Men uppdraget slutfört. Men det var lite svårt på slutet måste jag erkänna!

Kommentar:
#1: Barbro

Tack!!



Men du denna lista är ju jätte bra.

Detta tänker jag åxå göra. Måste börja flura ut 20 saker. :)

2011-10-13 @ 20:46:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: