ZtorZillen

2011-11-09
23:15:58

Utmaning!

Utmaning: 21 dagar utan socker

Vi undviker chips, kakor, godis, kex, choklad, läsk, saft, jordnötter, ostbågar, glass, torkad frukt, etc. (jag lägger även till att undvika vittbröd, då det är min största sockerbov)

  • Start: 00:00 den 10 november 2011
  • Slut: 23:59 den 30 november 2011
Anmäler dig till utamningen gör du här

(Lägger till detta som ett mål i min viktminskning..dock blir det som "månadsmål")

Hejja, hejja! Detta klarar vi, damer och herrar!

;P


Kommentarer:
#1: Anna

Wow! Heja dig!



Jag vågar inte hoppa på den utmaningen. Jag känner mig själv, och det är en sån sak som skulle kunna trigga hetsätning. Men jag hejar på dig! :)

2011-11-10 @ 08:01:03
#2: Sandra

Jag hejar på dig! Det fixar du!



Sv: Freepowerdance är en klass dom påminner om afropowerdance (om du vet vad det är). Freepower är inspirerat av afrodans, kampsport och yoga. Det börjar med yoga, sedan blir det afrodans och kampsportsövningar för att sedan avsluta med yoga. Jag upplever både afropowerdance och freepowerdance som väldigt frigörande!



Ha det gott!

Kram

2011-11-10 @ 11:02:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: