ZtorZillen

2011-11-01
20:35:57

Trött
Usch. Jag vet ärligt talat inte vad som händer med mig. Kan det vara ett fall av lappsjuka? Kan det vara den norrländska hösten som påverkar mig så starkt? Är det därför jag ständigt är trött? Kan det vara brist på något? Vad skulle det vara?

 

Idag hade jag ingen lust ALLS till motion. Så därför bestämde jag mig för att göra lite situps och armhävningar. Det är i alla fall bättre än ingenting...eller hur? Så jag måste tänka nu...lite i taget..! Ett steg i taget. Kom igen nu!


Kommentarer:
#1: emsut.



Testa b-vitaminer?



Jag vet inte om jag har några bra tips på hur man ställer om hjärnan. Min terapeut säger: det är inte förhandlingsbart. (när det gäller godis, kakor och dylikt) Alltså, inga konstiga anledningar eller påhittade "jag har ju tränat så därför så kan jag..."



det är kanske ett bra sätt att börja..?

2011-11-01 @ 21:26:44

Något är bättre än inget! Att försöka är bättre än att bara ge upp, ibland är det bara så jävla svårt.. Hoppas du skakar av dig känslan!! Kram

2011-11-01 @ 23:01:37

All rörelse är bra! Du kommer igen, det är jag alldeles säker på :)

2011-11-02 @ 18:55:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: